hannaforsberg

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Jag gillar 139 sidor om Eric Saade på facebook.... Besatt? NÄERÅ! xD

Av Hanna - 23 maj 2011 21:12

HEEEEEEEEEJ!



Bytte platser idag i skolan, och nej jag har inget mer intressant att prata om. Nu har vi iaf så att vi vi har slått ihop två bord så att vi sitter i ''grupper'' på fyra personer. Jag sitter med Lau, Lol och Al ''Aluminium''. Haha fan vad jag ska tortera Al asså! Ingen nåd här inte. ;)


Har vart på Hansa City idag och köpt klänning till avslutningen, den är aaaascool!! Den är vit och så är den axelbandlös på ena sidan och med ärm på andra sidan. Sen så är det spetsmönster i form av dödskallar! Jag diggar den stenhårt asså! Kanske låter lite konstigt, men den är aaaaassnygg. :D


Btw, jag längtar så jääääävla mycket till den 11:e augusti!!! För det första fyller Fia år då och för det andra är det Rix Fm festival, vilket betyder att jag får se min älskling Eric Saade live!! I CAN'T WAIT!!! Fast det är ju lite synd oxå, för då kommer jag typ inte kunna njuta av sommaren, jag kommer bara längta till Rix Fm. xD Men man kanske kan kolla in hans turné i sommar, han kommer tyvärr inte till Kalmar, men man får väl åka till Eksjö eller Bergkvara eller nåt, vet inte vilket som ligger närmast. ;) 


Men nu ska jag nog sova, är sjuuuukt trött. Pusssssss&Godnatt.


 


















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 september 2011 15:40

Hej, ville bara berätta att jag kommer sluta blogga här, eftersom jag har skaffat en ny blogg: www.hannasworld.devote.se! Kika gärna in, den kommer bli sjukt mycket bättre och snyggare än den här skitbloggen! Så gå in på min nya blogg, och tipsa AL...

Av Hanna - 8 september 2011 21:46

Hejkon bacon! Nu sitter man här och bloggar. Guuud vad duktig jag känner mig, har ju inte bloggat så mycket senaste tiden, har vart sjukt mycket läxor och sånt shit. Inte bra! Just nu håller jag på att plugga till SO-läxan tills imon, handlar o...

Av Hanna - 7 september 2011 17:42


Hallå där Sorry att jag inte har bloggat på aslänge, har inte haft nån blogglust. Usch jag hatar min blogg den är så fuuuuuuuul fattar helt seriöst inte varför jag bloggar.  Menmen, det är bara att hålla humöret på topp, don't be sad and cry, j...

Av Hanna - 30 augusti 2011 18:44


    Nawww!!! Har denna som bakgrund i mobilen :D  

Av Hanna - 29 augusti 2011 20:16


    Alltså herremingud. Tycker det borde vara olagligt att vara så snygg som honom. Han är FÖR SNYGG för denna värld helt enkelt. Jag älskar dig enormt mycket, Eric. ♥  ...

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards