hannaforsberg

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Hanna - 7 maj 2011 22:05

Tycker egentligen det är ganska segt med ''dagens outfit'' och sånt som alla håller på med. För vem bryr sig om var jag har köpt min tröja eller whatever? Haha. xD

Men jag vet att ni gillar't så här kommer det ändå:




Topp: H&M

Jeans: Acne

Skor: Converse


Vet att mitt fejs ser helt sjukt ut på bilden men shit the same. ;)


 

Av Hanna - 7 maj 2011 19:00

Hej fellas!


Sitter och äter godis, två veckor gamla påskägg ftw! Haha. xD

Har som sagt vart i skolan idag, det var skitseeegt. >.< Det var som en typ 3-timmar lång skoldag, bara att föräldrarna skulle komma och titta på. Jag fattar inte varför vi har den här dagen - det är väl inte så kul för föräldrarna att komma och kolla på oss när vi skriver, dom har väl bättre saker för sig? Haha. xD


Efter det åkta jag & mamsen till Ölands köpstad, jag letade efter en långklänning. Jag var på väg att köpa en, men när jag ska gå till kassan ser en ännu snyggare! Och bara måste prova den. Den sitter bra, snyggt mönster - it was perfect!

Okej nu kanske jag överdriver en aaaning, men whatever den var faktist snygg. 

Så det slutade med att jag köpte den ist. Lägger nog in en bild på den imon, orkar inte nu sjukt jobbigt ju! xD


Btw, vill bara säga att jag verkligen hoppas att alla gillar Britney Spears nya skiva Femme Fatale lika mycket som jag! Typ alla låtar på den är skitbra!

Till skillnad från Lady Gaga - hon har inte lyckats lika bra. Tycker inte Born this way var så jättebra - plus att låter jättemycket som Madonnas låt Express yourself. Judas tycker jag oxå var ganska dålig. Men alla har olika åsikter, vad tycker ni? Lady Gaga eller Britney Spears? 



     

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards