hannaforsberg

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Hanna - 9 maj 2011 22:12

Hejsan alla snögubbar & ni andra 


Inget speciellt hände idag i skolan, en vanlig tråkig dag. ;(

Efter skolan va jag iaf lite med Hanna, Molly och Al ''Aluminium''. Hanna gick hem typ vid fyra, och medans hon gjorde det bakade jag, Al och Molly chokladbollar. Dom blev fan asgoda! *STOLT* Haha. xD


Men eftersom det typ inte har hänt ett skit idag, så har jag inte så mycket mer å säga. ;p

Blir ett längre inlägg imon, lovar!


Kan ju iaf bjuda på en låt som borde få nobelpris för den är så bra.


 

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards