hannaforsberg

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Hanna - 15 maj 2011 21:16

Hej!


Har kommit hem från Öland nu. Har precis kollat klart på Eclipse, jag köpte den idag. Det var ju ett tag sen jag såg den, jag såg den på bio dagen efter premiären så det var ju ett tag sen. ;)


Jag hoppas verkligen inte att det va nån som missade Eurovision-finalen i lördags!

Så jävla spännande det va. 

Efter att ca 20 länder lämnat sina röster låg Sverige på första plats. Sen från ingenstans kommer Azerbaijan och tar ledningen.. Sverige håller sig fortfarande i toppen, ligger på andra, tredjeplats. När sista landet ska lämna sina röster ligger Sverige tvåa. MEN dom ger Italien en tolva så Sverige hamnar till slut på en tredjeplats, vilket är den bästa placeringen på tolv år.  

Grymt bra jobbat Eric, du ägde! Tycker Sverige skulle ha vunnit eller iaf kommit tvåa, Italiens låt sög ju fan. Menmen, inget att ändra på nu. Trea är skitbra ju!


En av anledningarna till att vi inte vann, kan ha varit att vi inte fick så bra poäng av dom ryska republikerna. Eric hade nämligen haft en liten fajt med han den där Alex från Ryssland. Alex hade sagt att Eric var en blek kopia av honom själv - tillåt mig att skratta. Eric kom trea och Alex kom typ på sextonde plats eller nåt. VEM var kopian sa du? Jag säger bara - kiss my fucking swedish ass! 

Eric ägde, du sög, end of story. 


Vill oxå påpeka att Eric kan ha fått lite hjälp på traven, på grund av hans utseende. Jag säger absolut inte att Sverige placerde sig så bra BARA för att han ser bra ut, låten va bra och hela numret i sig var riktigt snyggt gjort, han är skitduktig. Jag säger bara att det (såklart) var till hans fördel att han är så snygg. ;)

Men så är det, vi går t.ex hellre och ser en film med en snygg skådespelare än en film med en ful. Och det är bara så det är, it's human nature lixom. ;) 


Men om ska sammanfatta det så tycker jag såhär: Azerbaijan och Italien sög, Sverige skulle vunnit ffs! Haha. xD

 


  

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards