hannaforsberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna - 29 januari 2011 11:21

Hejsan alla goa människor! Sitter här i min ensamhet och har ganska tråkigt taggar inför tävling i Oskarshamn. Dock ska jag bara simma 100 fjäril och jag HATAR fjäril, det är pisstråkigt    Men det är väl bara att bita ihop..?   Ajja, igår hade man en sjukt kul dag på stan med flummiga Evvelina, haha  


Ajja men asså jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu så hadegött alla barn


Pusssss. 


  




Av Hanna - 9 januari 2011 12:38

HEJJ! Sitter här nu och chillar och lyssnar på musik. Om typ en halvtimme ska jag möta upp Evve vid centralen så jag kanske måste göra mig iordning.. Haha   OJJ nu när jag kollade va hon visst kvart i ett och vi ska mötas vid fem över ett. SHIIET omg jag måste nog dra nu. Men jag skriver ett längre inlägg senare, pusss på er ;*


  

Av Hanna - 8 januari 2011 16:32

Asså förlåt för headern jag vet att den är ugley men det kommer än bättre snart   


  

Av Hanna - 8 januari 2011 15:27

Hejhej alla dampbarn och alla ni andra! Ny här på bloggplatsen, förut har jag bloggat på blogg.se ;) Men blogg.se är dåligt för det är assvårt att ladda upp header osv. Men jag har inte mycket att säga nu, skriver senare ;)


Pusssss.



  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards