hannaforsberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 30 augusti 2011 18:44



Nawww!!! Har denna som bakgrund i mobilen :D  

Av Hanna - 29 augusti 2011 20:16



Alltså herremingud. Tycker det borde vara olagligt att vara så snygg som honom. Han är FÖR SNYGG för denna värld helt enkelt.

Jag älskar dig enormt mycket, Eric. ♥ 

Av Hanna - 28 augusti 2011 18:10

Dagens bild:

 

Eric, du är bäst och jag älskar dig otroligt mycket. ♥

Av Hanna - 27 augusti 2011 16:09

THE FAIL WHALE!!!!!!!

▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌

██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀

Av Hanna - 27 augusti 2011 13:55

Jag kom nyss på att jag har hissat eller dissat på typ 10000 år! Så här kommer dagens hiss&diss-lista:



 

Rött hår - Har länge funderat på att färga det och jag tror jag har bestämt mig nu! Det är så himla coolt och så snyggt! Är nämligen trött på mitt mörkblonda tråkiga hår, dessutom är det ju alltid kul att sticka ut lite. ;) Eller sticka ut och sticka ut, det finns ju miljoner människor med rött hår så det kanske inte är den mest orginella hårfärgen som finns, men coolt äre i alla fall!

EXAKT så vill jag ha det, så jävla coolt!



   

Kalmar - Hatar Kalmar eftersom det är en så liten stad. Alla känner alla, alla snackar skit om varandra HELA tiden och det du inte vet om dig själv vet alla andra. Fast det är klart, om jag inte bodde i Kalmar skulle jag ju inte ha dom underbara vännerna jag har. Älskar er! 


Det var det, nu ska jag kolla lite bloggar om Eric Saade. Ciao!

  

Av Hanna - 27 augusti 2011 13:23

Eftersom jag har bestämt att Eric Saade ska få synas mer i bloggen tänkte jag börja med ''dagens bild'', alltså jag lägger upp en snygg bild på Eric varje dag. Eller rättare sagt när jag orkar. ^^ Här kommer i alla fall dagens bild:


    

KÄLLA


Så sjukt awesome bild! Han ser så mäktig ut... Nästan som att hans fans är hans undersåtar och han är deras ledare..... Han kanske smider onda planer.....

MOAHAHAHAHA!!! Hehehe ja jag har lite konstiga tankar ibland. 





Av Hanna - 26 augusti 2011 21:57

SHUE!


Gör inte så mycket, lyssnar på nyan cat (lyssnar på 3 ½ timmes versionen, har tagit mig igenom 52 plågsamma minuter...).


Äntligen har man tagit sig igenom första skolveckan! Har vart tråkigt (no shit) och lite svårt att vänja sig vid det nya schemat. En bra sak är dock att vi har lunch astidigt, till skillnad från vad vi hade förra året. Väldigt najs. 


Efter skolan skulle jag egntligen vart med Felicia, men hon hade typ dansträning så hon kunde inte... ;( Ajja, jag har roat mig på annat vis.  


Har gjort om bloggen lite, vad tycks? ;) Texten högst upp på headern kommer från Ulrik Munthers låt ''life''. Helt sjukt extreeeemt jävla bra låt asså. Älskar den! ;)

Och ofc var jag ju tvungen att ha en bild på min pojkvän Eric Saade oxå. Jag menar, han är ju trots allt min pojkvän, så han borde få synas lite mer i bloggen (om det ens är möjligt, jag skriver ju om honom typ 24,7..... xD). 


Idag har jag även drogat denna låten! Så sjukt bra!



Måste dra nu, pussssssssss ;*

Av Hanna - 23 augusti 2011 22:19

Jag har fått en crush på snyggingen Ulrik Munther (Eric Saade får se upp, THERE'S A NEW DUDE IN TOWN!! xD),  hans musik gör min dag. Jag menar, lyssna bara på detta. Så fucking jävla bra.





Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards