hannaforsberg

Alla inlägg under mars 2011

<3

Av Hanna - 12 mars 2011 22:11

Shulelulu! Nu sitter man här bloggar för första gången på typ hundra år känns det som. Har inte bloggat eftersom jag helt enkelt har annat för mig, tränar ju 4 gånger i veckan plus att vi har typ 456457 prov i veckan känns det som. Så tiden går typ åt till att plugga och träna. Man hinner knappt va med kompisar   Eller asså man hinner ju ibland jag har ju mina lediga dagar och jag tackar gud för dom haha    


Hursomhelst, så har jag vart på Microsim idag. Det gick väl sådär, ändå bra med tanke på att jag har vart sjuk typ hela veckan. Slog pers på 100 bröstsim iaf! *STOLT*    Nä men nu ska jag dra, ni får haresåbra alla goa ungar ;**


  

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards