hannaforsberg

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Hanna - 22 maj 2011 18:19

SHIIIET!!! ERIC SAADE GILLAR O'BOY PRECIS SOM JAG!!!! OMFG VI HAR NÅGOT GEMENSAMT!!!!!!!!!!


 

Av Hanna - 22 maj 2011 12:45

Hej fellas!


Var på Liseberg igår, fan va kul det va!! Detta åkte jag: Balder, Kanonen, Lisebergsbanan, Uppswinget, Uppskjutet, Flumride, Hang Hai, Spinrock, Atmosfear och så gick jag Gasten för första gången! Jag åkte inte Kållerado, den blir man bara blöt av, onödigt.

När jag gick Gasten var jag så sjuuukt rädd, så fort den kom ett spöke skrek jag ''RÖR MIG INTE FÖR HELVETE!!!!'' typ ashögt haha. xD Men som sagt så var jag hur rädd som helst, så  jag kunde inte hjälpa det. >.<

Detta är dom sakerna jag är mest stolt att jag gjorde:

  1. Jag åkte Atmosfear!!!!
  2.  Jag gick Gasten!!
  3. Jag vann på chokladhjulet på första försöket!!

Här är en skitsnygg bild på mig när jag vann min choklad.



Nu ska jag draao till Fia.

PUSSSSS.  

 

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards