hannaforsberg

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

It's friday, friday, gotta get down on friday!

Av Hanna - 6 maj 2011 16:24

Chena boys & girls!


Skola idag, vi hade ju engelskaprov!!!!!!! Det gick ganska bra, förutom nån jävla hörövning som inte gick jättebra. ;(

Ville bara säga oxå att jag är skitglad över att fick VG på SO-provet!! Jag gillar inte SO, det är typ ett av mina sämsta ämnen. ;( Så jag tycker VG var ganska bra.

Btw, jag kommit på knepet till att få bra betyg i SO: Smöra som faan för läraren!

Haha det funkar faktist.


Imon ska jag till Ölands köpstad efter skolan, och jag vet att ni tänker ''WTF ofta du har skola på en lördag???!?!''. Och ja, mobba inte mig för för att jag går i en konstig skola. Men det roliga är att om vi går så får ledigt på en onsdag ist. ;)

Men iaf, ska till Ölands köpstad och köpa lite grejer till sommaren, det gäller att fylla på lagret nu vettni! 


På söndag ska jag nog sälja korv med skogsmullen, för på onsdag nästa vecka är sista dagen att lämna in betsällningslistorna. Vi samlar in pengar till en klassresa, om ni vill köpa är det bara att kontakta mig (absolut ingen annan!!), haha. ;) Hittils har jag sålt 6 stycken. xD Al och Fia har sålt mest, dom har typ sålt 30 stycken var. Jag vet inte om det är så många som har ansträngt sig riktigt, men vi får sälja mer nästa gång, vi kan ju gra detta när som helst lixom. ;)


Men asså vet ni en sak? Jag längtar till Liseberg! Åker dit den 21:a maj, men det visste ni redan. Åker med Fia, vi kommer ha askul. Jag har lovat att jag ska åka Atmosfear, men jag vet inte om jag vågar. ;s

Och för er som inte vet, sår har Liseberg byggt om deras utkikstorn till fritt fall, så det är europas högsta fritt fall! Fatta vad läskigt. ;)


Men nu ska jag gå och göra capuccino. Och nej, jag försöker inte va vuxen, jag tycker bara det är gott okej???!?!?! Haha. xD 


Slänger in en bild på mig och Hanna, bara för att vi är bäst.    


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 september 2011 15:40

Hej, ville bara berätta att jag kommer sluta blogga här, eftersom jag har skaffat en ny blogg: www.hannasworld.devote.se! Kika gärna in, den kommer bli sjukt mycket bättre och snyggare än den här skitbloggen! Så gå in på min nya blogg, och tipsa AL...

Av Hanna - 8 september 2011 21:46

Hejkon bacon! Nu sitter man här och bloggar. Guuud vad duktig jag känner mig, har ju inte bloggat så mycket senaste tiden, har vart sjukt mycket läxor och sånt shit. Inte bra! Just nu håller jag på att plugga till SO-läxan tills imon, handlar o...

Av Hanna - 7 september 2011 17:42


Hallå där Sorry att jag inte har bloggat på aslänge, har inte haft nån blogglust. Usch jag hatar min blogg den är så fuuuuuuuul fattar helt seriöst inte varför jag bloggar.  Menmen, det är bara att hålla humöret på topp, don't be sad and cry, j...

Av Hanna - 30 augusti 2011 18:44


    Nawww!!! Har denna som bakgrund i mobilen :D  

Av Hanna - 29 augusti 2011 20:16


    Alltså herremingud. Tycker det borde vara olagligt att vara så snygg som honom. Han är FÖR SNYGG för denna värld helt enkelt. Jag älskar dig enormt mycket, Eric. ♥  ...

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards