hannaforsberg

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

tidsfördriv.

Av Hanna - 11 juni 2011 20:43

Klass 7B... TEST :)


Vem känner dej bäst? - Felicia D och Molly, dom har iallafall känt mej längst.

Är några i din klass tillsammans? - Nope.

Vem är bäst på att sitta framför datorn? - Wågman eller makan.

Vem är mest omtyckt av eran gympalärare? - EHM den frågan hoppar vi över! xD

Vem fjäskar mest? - Molly kanske? ;) Haha näerå, jag vet inte.

Är det någon som är kär i er lärare? - Haha det vet jag inte. 

Vem kommer gå ut med högst betyg? - Ellen!

Vem vågar skilja sig från mängden? - Ingen typ. ;p

Vem låter mest? - Det måste vara Felicia D, haha. ;)

Vem pluggar mest på fritiden? - Vetinte, Molly brukar ha bra koll på läxor och sånt, och Ellen brukar få bra resultat på prov... Så det är väl dom antar jag. 

Vem har du känt längst och hur länge? - Molly och Felicia D, har känt Molly sen sexårs och Fia sen 1:an.

Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? - Det får du väl fråga dom?

Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? - Alla tycker nog olika.

Vem är wannabe? - Det vill jag inte skriva ut här, då kommer det bli ett jävla snack i skolan sen. ;)

Vem kollar på barnprogram? - Jag och Fia D! <3

Vem är wannabe pippi? - Alla.

Vem är alltid glad? Elli, hon skrattar ju åt allt. xD

Vem är alltid färdig med proven först? - Macki, fast han har ju aldrig bra resultat. xD

Vem har sömnproblem? Ingen vad jag vet.

Vem säger daaaah oftast? - Al !

Vem glömmer alltid att göra läxorna? - Macki.

Vem beter sig vuxnast? Ingen, alla beter sig som tvåor.. hahaha. xD

Vem lyssar på Kent? Jag och Fia D.

Vem lyssnar på Carola? Ingen.

Vem gör aldrig bort sig? Alla gör bort sig hela tiden! xD

Vem sjunger bäst? Molly! Eller Omar.

Vem kan prata flest språk? Dom flesta kan ganska många språk. 

Vem är pipigast? Al, haha. xD

Vem kan slåss bäst? Ingen aning. Macki kanske, han går iallafall i boxning.

Vem tål inte mjölk? - Ingen.

Vem är dampigast? Hela 7B. <3

Vem är busigast? 7B! <3

Vem är längst? Jag kanske? ;)

Vem är kortast? Elli. 

Vem tror du du har nämnt mest? Vet inte, palla räkna.



 
 
Ingen bild

TomatoGirl

18 juni 2011 22:16

hahaha I agree XD

Hanna

19 juni 2011 19:48

XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 september 2011 15:40

Hej, ville bara berätta att jag kommer sluta blogga här, eftersom jag har skaffat en ny blogg: www.hannasworld.devote.se! Kika gärna in, den kommer bli sjukt mycket bättre och snyggare än den här skitbloggen! Så gå in på min nya blogg, och tipsa AL...

Av Hanna - 8 september 2011 21:46

Hejkon bacon! Nu sitter man här och bloggar. Guuud vad duktig jag känner mig, har ju inte bloggat så mycket senaste tiden, har vart sjukt mycket läxor och sånt shit. Inte bra! Just nu håller jag på att plugga till SO-läxan tills imon, handlar o...

Av Hanna - 7 september 2011 17:42


Hallå där Sorry att jag inte har bloggat på aslänge, har inte haft nån blogglust. Usch jag hatar min blogg den är så fuuuuuuuul fattar helt seriöst inte varför jag bloggar.  Menmen, det är bara att hålla humöret på topp, don't be sad and cry, j...

Av Hanna - 30 augusti 2011 18:44


    Nawww!!! Har denna som bakgrund i mobilen :D  

Av Hanna - 29 augusti 2011 20:16


    Alltså herremingud. Tycker det borde vara olagligt att vara så snygg som honom. Han är FÖR SNYGG för denna värld helt enkelt. Jag älskar dig enormt mycket, Eric. ♥  ...

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards