hannaforsberg

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Hanna - 2 juni 2011 15:13

HEJ !


Idag har man hjälpt mamsen i trädgården, fick ganska mycket gjort. Fast det jobbiga var att det är typ 30 grader ute så man typ svettades ihjäl. xD

Snart äre fest hos Felicia. Eller fest och fest, hon har fyllt år så vi tjejer i klassen ska fira henne. ;) Kommer bli mycket kul!
Men nu ska jag göra mig iordning. ;)


Btw, hittade denna awzum bilden! Och eftersom det snart är fest så tyckte jag den passade bra. ;)

 

 

.

Av Hanna - 2 juni 2011 00:12

HEJ.


Vart på stan idag med Fia, skulle köpa present till Felicia S och Fanny. Hittade jättebra grejer, men jag är inte så dum att jag säger det här på bloggen Fanny och Felicia S kanske läser. ;)

Iaf, sen tränade jag, Fanny fyllde ju år förra söndagen så hon bjöd på kladdkaka, tack för det det behövdes verkligen!!! ;D

Sen va det typ någon som hade snott Henkes väska HAHA så jävla ägd. xD


Sen typ vid halv 10 ringde Fia och bad hjälpa henne att dela ut korv, så det gjorde vi till klockan 12 typ. xD Fyfan vad vi flummade asså! Vi har bästa humorn. xD


Imon är det fest @ Felicia's place. Blir väl att flumma, kolla på film och sen ska vi sover över där oxå. :D Men mer om det imon, nu ska jag sova. ;)


Omg kolla vad långt hår jag hade! Saknar det lite... ;)





   

 



Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards