hannaforsberg

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Hanna - 22 juli 2011 00:32

HEJ!


Har precis kommit hem från Danmark, har vart där sen i måndags. Och i måndags var jag på första sidan i tidningen, men jag har inte sett det förrän nu. Jag stog ju längst fram på Eric Saades konsert, så det blev en del bilder. :D HAHA, recensenten har skrivit ''tjejerna längst fram tjuter så fort han gör något''. xD Dom måste mena Wilma och mig, vi skrek precis HELA tiden! Det var lite pinsamt, eftersom varje gång det var helt tyst och Eric skulle säga något så bryter jag tystnaden med ett skrik. xD Och så börjar alla andra också skrika så ingen hör vad han säger. xD Men vafan han är säkert van. ;)

Och den kvällen var fanimej helt jävla magisk. :D Jag har bestämt att från och med nu ska jag gå på ALLA hans konserter. :D Och jag har redan bokat in Rix fm festival, det kommer bli sköjj! Jag ska gå dit typ klockan 12 på dagen så jag får bra platser. ;) xD


Här kommer lite bilder! Har fler, man pallar inte lägga ut dom nu ;)

 





 ÄLSKAR DIG ERIC!!!!               



 

 

 Made of pop ;D



 

 

 Erics dansare Alex, fick hans autograf och skakade hand med honom ;)

 

 

VILDSVINSKEBAB! o_O

Presentation ♥


Shulelulu, jag är en tjej på fjorton vintar. I min blogg kan ni läsa om allt möjligt som händer i mitt liv. Om mina vänner, vad jag har för mig på dagarna och framför allt om universums bästa artist Eric Saade.♥
P.S Följ mig på twitter, Saade4ever

Visdomsord ♥

     

Fråga mig ♥

8 besvarade frågor

Omröstning ♥

Gillar du bananer?
 Ja
 Nej
 Sådär...
 Jag är beroende av bananer
 Hell no, jag äter hellre hundbajs!!!

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Translate ♥


Ovido - Quiz & Flashcards